وبلاگ

آهنگ های بی کلام معروف دنیا - وبلاگ

آهنگ های بی کلام معروف دنیا

یکی از بهترین تفریحات بشر گوش دادن به موسیقی است. موسیقی جان زندگی را تشکیل می دهد و وقتی انسان از همه چیز و همه کس ناامید و خسته است تنها چیزی که قادر خواهد بود تا حدی ناملایمات روزگار را برایش ملایم کند، موسیقی است.

گوش های انسان هیچ گاه از شنیدن نواهای زیبا و احساسی خسته نخواهند شد و حتی با جرات می توان بیان کرد هر بار که یک موسیقی زیبا و گوش نواز می شنوید اشتیاق شما برای شنیدن موسیقی چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

هنوز کسی نمی داند یک ساز چگونه با تولید نواهایی روح انگیز، روح آدمی را نیز به چالش می کشد و از دنیای خشک و بی روحی که در آن قرار گرفته است، جدایش می کند.

موسیقی به روح مرده آدمی جانی دوباره می بخشد و شور و انرژی وصف ناپذیر در وجود او ایجاد خواهد کرد. حتی سفر نیز بدون حضور موسیقی لطفی نخواهد داشت و نمی تواند آن گونه که باید و شاید خاطره انگیز شود.

هنگامی که با تور لحظه آخری مشهد قصد دارید به این شهر سفر کنید، حتما هندزفری خود را به همراه داشته باشید و در حین سفر با گوش کردن به زیباترین آهنگ های بی کلامی روح خود را تا بی نهایت پرواز دهید.

ما در ادامه برخی از زیباترین موزیک های بی کلام را به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم شما نیز با گوش دادن به موزیک هایی که با وجود بی کلام بودن، دنیایی از نگفته ها را برایتان روایت می کنند ساعات و لحظاتی سراسر آرامش و زیبایی را تجربه کنید.

https://uupload.ir/files/14iz_unnamed.jpg

بهترین موزیک های بی کلام دنیا

هنرمندان زیادی در عرصه خلق موسیقی های بی کلام در دنیا در حال فعالیت هستند، اما شاید نتوان همه نواهای خلق شده توسط آنها را به عنوان بهترین ها عنوان کرد. هر کس از موسیقی زیبا تعریفی دارد و ما نیز سعی کردیم مواردی که بیشترین محبوبیت در دنیا را دارند به شما معرفی کنیم.

Winter Wind  از آرسن بارسامیان

یکی از مطرح ترین موسیقی دانان کشور ارمنستان، آرسن بارسامیان است که با تولید قطعات مختلف توانسته قلب بسیاری از عاشقان موسیقی را در سراسر جهان به تسخیر خود درآورد. از جمله آلبوم های این موسیقی دان می توان به آلبوم the best of اشاره کرد که در آگوست سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد.

این آلبوم ۳۲ قطعه دارد و یکی از زیباترین و گوش نوازترین نواهایی که در این قطعه وجود دارد winter wind است. این موسیقی در نهایت آرامش قادر است شوری وصف ناپذیر در وجودتان ایجاد کند.

https://uupload.ir/files/qrf1_arsen-barsamyan.jpg

The Color of Love از Yakuro

 

https://uupload.ir/files/3okz_acdee29f7db82b0bc860ff298ed98e37.jpg

یاکورو، یک هنرمند ساکن استونی است. وی با نگرشی کاملا متفاوت به موسیقی توانسته آثار بسیار زیبا و شنیدنی خلق کند. او معتقد است که موسیقی هیچ گاه از بین نخواهد رفت و همیشه و همه جا جاری و ساری است. به زعم او موسیقی ابدی است و هیچ چیز نمی تواند این ابدی بودن را از آن جدا کند.

افراد زیادی از آلبوم هایی که این فرد ساخته استقبال کرده اند و همین عامل، انگیزه ای شده است که یاکورو باز هم با تولید آلبوم های جدید، طرافداران بیشتری پیدا کند. از جمله آثار او که زیبایی اش حد و حصری نداشته و هیچ گاه نمی توان برای آن تاریخ انقضایی قائل شد، The Color of Love است. پیشنهاد می کنیم با شنیدن این قطعه، تعریف دیگری از موزیک برای خود خلق کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.